Overzicht in je social media: plan iedere week een contentdag
Iedere donderdag staat het in mijn agenda: CONTENTDAG – GEEN AFSPRAKEN PLANNEN. Deze dag is heilig voor me, omdat het me enorm veel oplevert. Wat
Laat je inspireren door blogs die – naast mijn schrijfkunsten – één ding gemeen hebben: ze helpen je om Sprankelend Schrijfwerk te creëren, waarmee je klanten aantrekt die 100% bij je passen!
Iedere donderdag staat het in mijn agenda: CONTENTDAG – GEEN AFSPRAKEN PLANNEN. Deze dag is heilig voor me, omdat het me enorm veel oplevert. Wat
Het gebeurt dagelijks, vooral op Instagram. Ondernemers die teksten van een collega in dezelfde branche kopiëren en gebruiken alsof ze hem zelf geschreven hebben. Behoorlijk
Je hebt een mega-inspirerend gesprek gehad met die ene toffe klant of collega-ondernemer en je bruist nog na van energie. OF je hebt een toffe
Je bent er helemaal klaar voor: je gaat je eerste blog schrijven voor je website. Je hebt je onderwerp klaar en daar kun je jouw
“Ik vind het zo leuk, je bent precies zoals ik je ook online ken!” Deze opmerking hoor ik regelmatig, wanneer ik mensen die ik al
“Hé Breg, voor wie ga je eigenlijk schrijven?” “Voor iedereen die teksten nodig heeft.” 30 juni 2018. Ik was op zijn zachtst gezegd nogal hyper,
“Oké, ik beschrijf een situatie in vier korte zinnen. Ik wil graag dat je daarmee een verhaaltje maakt,“ zei mijn coach. Mijn eerste gedachte: hellup!
Regelmatig zie ik het staan onder een Instagrambericht: klik op onderstaande link.Je zou denken dat het een briljante manier is om bezoekers naar je website
Twijfel je weleens of je nou per se of persé schrijft? En hoe zit het ook alweer met ertegenaan, of was het toch er tegen